...

Visa mäniskor förstår jag mig inte på inga namn nämnt inget glömt..... Tycker folk kan börja höra av sig...... Finns jävla bra anledning att jag stanna här i skåne..... Visa borde växa upp man kan ju undra vem som är vuxen av oss? Sen tycker jag folk ska kanske borde börja höra av sig palla inte alltid att jag ska behöva höra av mig. Sen att folk säger att dom läser min blogg & där skriver du ju hur du mår?? Hallå lyft telefon!! Nej ikväll ska jag fara & träna bort ilskan som brinner inom mig. Kommer komma till en gräns då bägaren rinner över fullkomligt. Tur jag har ljusen i mitt liv min familj min älskade sambo & Melwin våra älskade hundar dom är allt jag behöver ni är dom som bryr mig mest om. Ni vet verkligen vad äkta kärlek är jag så lyckligt lottat som har er i mitt liv ni är ren kärlek <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0